۹ دی ۱۳۹۰، ۱۲:۵۱
کد خبر: 30739877
T T
۰ نفر

ورامين – فرماندار شهرستان ورامين گفت :حماسه 9 دي ماه ، نماد ولايت پذيري مردم ايران اسلامي است و در تاريخ ايران اسلامي جاودان خواد ماند .

'محسن منصوری ' روز جمعه و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : 9 دی، طلیعه بزرگی در تاریخ انقلاب و كشور است باعث شد تا نظام مقدس جمهوری اسلامی به ثبات و اتحاد بی نظیری دست یابد .

وی اظهار داشت : نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی توطئه‌های بسیاری از سوی جریان های مختلف فكری و سیاسی را تجربه كرد كه با اتحاد و همدلی مردم و تبعیت از ولایت فقیه با سربلندی آن ها را خنثی كردند .

وی افزود: مردم ایران اسلامی در روز نهم دیماه ، بصیرت ، دین داری و اعتقاد راسخ به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثابت كردند و با حضور در صحنه ، انزجار خود را از استكبار جهانی و دست نشاندگان داخلی آنها نشان دادند و طومار فتنه گران را در هم پیچیدند .

منصوری افزود: افتخار حماسه 9 دی متعلق به تمامی كسانی است كه سربلندی و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی آنان است و در راه اعتلای آن از هیچ تلاشی فروگذار نیستند .

فرماندار ورامین تصریح كرد : حماسه نهم دیماه ثابت كرد كه ملت ایران اسلامی در سایه بصیرتی كه از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرا گرفته اند ، با شناخت و آگاهی از توطئه های دشمنان ، در برابر تهدیدات و تهاجمات آنان ایستادگی خواهند كرد .

تهرام/7254/1666

سرخط اخبار سیاست